View Single Post
  #420  
Old 07-05-2020, 08:10
kroeps's Avatar
kroeps kroeps is offline
VW Addict
 
Join Date: May 2007
Posts: 617
Default

Vorige week de spullen binnen gehad uit Duitsland. Lekker snel. Zaterdag begonnen met sleutelen en alles weer terug gebouwd. De motor liep gelijk goed. Dus dat was heerlijk. Afgelopen weekend kleine trips gemaakt met het gezin, dat was erg leuk om weer eens te doen. Gisteren moest de golf voor de jaarlijkse APK. Daar zaten wat opmerkingen aan dus heb weer wat te doen. Aansluiting van remleiding en remslang lekt een beetje. Handremkabel zit vast, dit waren afkeurpunten. Verder paar kleine aanmerkingen maar geen afkeurpunten. Dus we gaan weer aan de slag.

Quote:
Originally Posted by RobertVoorst
Dit hoeft natuurlijk niet altijd merkbaar te zijn, het zijn uiteraard elkaars equivalent. Ik denk dat je een aangesloten injector meer gaat merken


De aangesloten injector die merkte ik direct. Voor wat betreft de bougies, kan ik dat verschil niet plaatsen. Rij er ook zo weinig mee, en zeker sinds de herbouw pas 150 km gereden ofzo.

Quote:
Originally Posted by Christiaan
Misschien niet de meest goedkope, maar wel goed materiaal, relatief snel geleverd en goede service. Ik heb er ook al aardig wat euro's achtergelaten



Helemaal eens.
__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One
Reply With Quote