View Single Post
  #343  
Old 10-11-2015, 17:10
kwaroks's Avatar
kwaroks kwaroks is offline
VW Guru
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 905
Default

Zo.. Al een tijdje niets van me laten horen.

Zoals enkele wel gezien hebben, staat de Golf al een ruime tijd te koop. Ik heb enkele personen gehad die interesse hebben getoond, maar nog niemand gevonden die de auto daadwerkelijk voor het gevraagde geld wil kopen.

Sinds enkele weken heb ik wel weer zin gekregen om verder te gaan met de Golf. Hij blijft te koop staan, maar in de tussentijd gaan we gewoon rustig verder. Beetje bij beetje de details afwerken.

Ik stoorde mij mateloos aan het feit dat de originele Corrado luchtfilterbox niet lekker past onder de motorkap. Op de meeting van VW-Team Brabant raakte ik met iemand aan de praat die mij vertelde hoe ik de originele Corrado box wel passend kan krijgen. Dit advies opgevolgd en resulteerde in onderstaande foto




Gelijk maar eens verwend met een nieuw ' performance ' luchtfilter.




Tevens heb ik mijn accubak verwijderd. Mijn accu staat tegenwoordig in mijn kofferruimte en daardoor zag het onder de motorkap er raar uit dat die bak er nog stond. Deze heb ik uitgeboord en verwijderd. ( het wordt nog verder afgewerkt overigens )





Nog heb ik een vraag, op onderstaande foto ongeveer in het midden zie je een aansluiting voor een slang. Ik weet echt niet meer wat daar op aangesloten moet worden, kan iemand mij daar mee helpen?





To de volgende keer!
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60
Reply With Quote