View Single Post
  #217  
Old 10-07-2010, 09:03
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,006
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
x2.

Zelf kapot-dronken achter het stuur stappen en met een noodgang over de weg vliegen, en lekker schijnheilig de volgende dag kleine kinderen van de fiets afhalen om te bekeuren voor het fietsen zonder licht.

Jongens, ga toch godverdomme eens eindelijk dat doen waarvoor jullie aangenomen zijn, dienen en beschermen! In godsnaam, want dit begint echt kompleet de spuigaten uit te lopen. En dan ook nog de ballen hebben om doodleuk te zeggen dat ze er niks mee kunnen, en dat je je maar niet te veel hoop moet maken.

We vragen nou verdomme niet bepaald een klein modelauto'tje te zoeken, het gaat om iets van 2x2x4 meter met een gewicht van 'n ton!!! Zo moeilijk moet dat voor al die agenten toch niet zijn!

Hoop dat de kever terug gevonden wordt, maar als ik zie wat er de laatste tijd gejat wordt, en hoeveel daarvan weer terecht komt, zal ik maar met de woorden van een van die petten spreken, en zeggen: maak je maar niet te veel hoop...


X3

Heb deze maand alweer 2 boetes in de bus gekregen. Prima, ik heb te hard gereden.

Maar mijn gestolen autoradio waarvan ik aangifte heb gedaan heb ik nog steeds niet terug! Alsmede mijn fiets wat gestolen is. Maar die boetes, die blijven wel komen.
Reply With Quote