View Single Post
  #215  
Old 10-07-2010, 03:16
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by Ron mk1
Gaat prima daar in Arnhem, en vanuit arnhem.

Mijn rallye is maandag gestolen door iemand uit die omgeving.

En als je de politie erop wijst dat er veel meer sclachtoffers zijn die allemaal vanaf hetzelfde nr zijn gebeld. Dan zeggen ze dat ze er niks mee kunnen.

Echt niet te geloven en als het niet mag op dit forum mijn excuses, maar die gasten hebben veel meer zin en tijd om een bekeuring uit te delen, het zijn gewoon homo`s.


x2.

Zelf kapot-dronken achter het stuur stappen en met een noodgang over de weg vliegen, en lekker schijnheilig de volgende dag kleine kinderen van de fiets afhalen om te bekeuren voor het fietsen zonder licht.

Jongens, ga toch godverdomme eens eindelijk dat doen waarvoor jullie aangenomen zijn, dienen en beschermen! In godsnaam, want dit begint echt kompleet de spuigaten uit te lopen. En dan ook nog de ballen hebben om doodleuk te zeggen dat ze er niks mee kunnen, en dat je je maar niet te veel hoop moet maken.

We vragen nou verdomme niet bepaald een klein modelauto'tje te zoeken, het gaat om iets van 2x2x4 meter met een gewicht van 'n ton!!! Zo moeilijk moet dat voor al die agenten toch niet zijn!

Hoop dat de kever terug gevonden wordt, maar als ik zie wat er de laatste tijd gejat wordt, en hoeveel daarvan weer terecht komt, zal ik maar met de woorden van een van die petten spreken, en zeggen: maak je maar niet te veel hoop...
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote