Thread: perojo
View Single Post
  #1  
Old 11-09-2010, 19:21
perojo perojo is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 162
Send a message via AIM to perojo Send a message via MSN to perojo
Question perojo

hallo iedereen,


ff voorstellen wij zijn willy en joyce uit eindhoven en wij zijn dus die mensen die de de golf van ''madison'' marielle hebben gekocht de fire&ice met het kenteken 12-fx-tx die met handige handjes zeker nog te redden is alleen moet je dan wel handig zijn natuurlijk

ff over de reacties over ''autostyle''

ik kwam er dus spontaan achter dat er een foto van onze t4 is gemaakt toen we dus met haar ex golf wegreden wij zijn dus zelf niet van autostyle we verkopen er wel de artikelen van wij zagen de vw t4 op marktplaats staan toen we met autostylingsproducten begonnen en die moesten we er dus bij hebben voor de rondrijdende reclame zeg maar we hebben hem toen weer helemaal opnieuw laten bestickeren met onze website en adres enzo erop
en zelf natuurlijk nog heel veel aan gehobby't


maar ik moet er wel bij zeggen dat we er wel van verschoten dat jullie zeggen dat de f&i afgeschreven is zijn wij het natuurlijk helemaal niet mee eens het meeste wat eraan kapot was is bijna allemaal al weer gemaakt en het klonk erger dan het in werkelijkheid is

we hebben hem nu ongeveer 1 week in bezit en hij is al een heel stuk opgelapt met handige handjes kom je ver

zo nu weten jullie het een en het ander van ons als jullie nog vragen hebben hoor ik dat graag ik zal ook een lijstje maken als jullie willen weten wat er allemaal al aan is gedaan enz.

verder wil ik zeggen dat het een hele leuke site is
en mischien tot ziens op een meeting

groetjes willy&joyce
Reply With Quote