View Single Post
  #9  
Old 06-02-2015, 19:55
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

maandag avond weer verder gegaan, heb mooi even het dak en het rechtervoor spatbord gepolijst. het dak blijkt in betere staat te zijn dan de motorkap, ook al zou die ook wel een keer ge- wetsand mogen worden. het spatbord is echt gewoon zo goed als nieuw, ik hoop dat de rest ook zo is!










daarna nog een avond en een middagje flink aan het polijsten geweest ben al een heel eind, niet alles staat op de foto's maar ik moet nog 1 deur en wat moeilijk bereikbare plekken, maandag kan ik (als het goed is) weer verder dus hoop hem dan af te hebben kwa polijst werk. daarna moeten er ook nog wat dingen gebeuren maar dat komt allemaal goed!













achterklep is zeer goed gelukt, de zijflank ook overigens, maar deze kant is ooit al een keer overgespoten dus die was niet zo heel dof.

begin me toch af te vragen welke kleur dit nu is, want als ik naar alle andere rode polo's kijk is dit een veel donkerdere kleur. ben tot nu toe nog maar een paar polo's is dezelfde kleur tegengekomen. het lijkt wel iets van appel of bloed rood.. het is in ieder geval wel een mooie kleur vind ik. het zou kleurcode L233 zijn volgens de identificatie sticker in de kofferbak, maar als ik daar op zoek komt er niets uit.

L232 is dan wel weer een bekende kleur dat is 'Iris blue' maar het enige wat ik op kan maken uit foto's op google is dat L233 brandweerrood zou zijn maar kan nu niet zeggen dat het daar echt op lijkt...

grtz wessel
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote