Thread: VW Golf mk2 R36
View Single Post
  #35  
Old 10-02-2019, 13:41
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Ik ben inmiddels weer heel wat verder gelukkig

Omdat ik de motor erg zwaar vind voor in het normale mk2 chassis, heb ik deze deels verstevigd zoals hier onder te zien is:





























Ik ga niet voor een complete clean look omdat ik hier zelf niet van houd en probeer alles er vooral netjes in te zetten zoals ik dat leuk vind om te maken en mooi vind ondanks dat er vaak simpelere manier voor zijn
Ik had dit reservoir weg kunnen laten door voor een andere radiateur te kiezen, maar ik vind het persoonlijk mooier om alle slangen enz die bij deze motor horen zo origineel mogelijk te houden enz. Moeilijk uit te leggen, maar betreft mijn persoonlijke keuze




















De voorste balk/motordrager zat in de weg en is ook nog eens erg zwaar en heb deze aangepast en lichter gemaakt:








Na een moeilijke keuze, toch gekozen voor de BBS E50 wielen. Vooral omdat ik de auto zelf origineel wil houden, wilde ik dat de wielen bijzonder zouden zijn ondanks dat deze al veel vaker worden gebruikt. Omdat ik geen spacers of adapters wil gebruiken, heb ik nieuwe harten laten maken bij BBS in 5x100 en met de juiste ET zodat de remmen nog net zullen passen enz. Ook weet ik nu zeker dat ze weer lang mee gaan en dat deze geen haarscheuren hebben en al een zwaar leven achter de rug hebben gehad.














Heel veel uren schuren, afwerken en heb nog diversen dingen/gaten aangepast voor de bedrading enz en zal later duidelijker zichtbaar zijn:











Dan eindelijk de afgelopen week in de Etchprimer kunnen spuiten























Reply With Quote