View Single Post
  #25  
Old 28-06-2017, 06:05
powah's Avatar
powah powah is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2012
Posts: 1,521
Default

Golf rijdt nog prima en wordt dagelijks gebruikt. Echter is er altijd ruimte voor verbetering. Ik ga een audi 5e upgrade uitvoeren.

Hierbij komt een 5 cilinder gasklephuis van audi erop met de spinnenkop en warmloopregelaar van een 16v.

De inlaatspruitstuk pakking moest sowieso vervangen worden dus deze gaan demonteren. Wat een leuke klus, je komt overal erg makkelijk bij en die inbusbouten draai je er zonder problemen uit. Niet dus. Na wat 'kloemelen' restte ons nog 1 bout. Die kop draaide natuurlijk kapot. Het zag er niet erg rooskleurig uit maar toch niet op gegeven. Een torx erin gepropt en met geluk schoot hij los.

Om het glorieuze moment met iedereen te delen heb ik een actie foto van geert die hem los kreeg.







Eenmaal los kon hij er eindelijk vanaf en het was geen overbodige luxe om deze eraf te halen en schoon te maken. Er zit aardig wat aangekookte rotzooi op.





Deze gaat nu ff een tijdje weken en dan schoonmaken zodat in het weekend weer gemonteerd kan worden.

Ik hoop voor die tijd ook mijn audi 5e gasklep gevonden te hebben dan kan ik alles monteren maar dat kan eventueel later ook nog.


Momenteel staat hij trouwens op 16 inch renault staal.





Reply With Quote