View Single Post
  #21  
Old 13-06-2008, 15:39
kwaroks's Avatar
kwaroks kwaroks is offline
VW Guru
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 905
Default

Inmiddels zijn we een hele tijd verder, er is opzich al heel wat gebeurd.
Ik heb m'n 13inch AllyCats verkocht omdat de etwaard gewoon te laag was, en ik te laag moet gaan om ze netjes onder m'n auto te krijgen.
Ik heb ze uiteindelijk verkocht aan een jongen die ze had verkocht aan de jongen waarvan ik ze gekocht heb ( snappen jullie het nog )

Heel de winter heeft de MK1 in een 'schuurtje' gestaan, totdat ik hem 2 maanden geleden hem eronder vandaan trok.
Hij stond er zo bij



Direct hadden we de MK1 de garage ingereden, en ging ik al snel aan het demonteren en kwamen de slechte plekken tevoorschijn.








Nog een beetje meer gestript, maar gelukkig is de auto in een hele goede staat, erg weinig rot/roest ed!





Inmiddels konden we al wat gaan schuren en kleine roestpuntjes weg schuren ed.







Hierna konden losse delen gedeeltelijk in de lak. En omdat ik geen geldboom heb en ook maar een arme student ben, laat ik de losse delen gedeeltelijk spuiten in m'n garage door m'n vader. De auto word straks natuurlijk wel in de cabine overgespoten in marsrood.








Inmiddels is m'n vader begonnen om de rotte plekken opnieuw in te lassen.
We hebben meteen het achterste buitenste scherm en binnenscherm vernieuwd. Binnenkort alleen nog links vervangen.





M'n vader wil de Mk1 uiteindelijk gespoten hebben voordat we op vakantie gaan ( 10juli )
Als dat gebeurd is gaan we beginnen aan het interieur en het geluid. Qua interieur ben ik het er nog niet overuit. Origineel is het bruine stof; maar ik wil zoiezo leer, maar zal ik alles in het zwart overtrekken of wel een beetje de originele kleur behouden?
Ook ben ik op zoek naar Golf MK2 facelift stalen velgen of Golf MK3 staal. Dus als iemand iets heeft liggen, laat het horen!
Reply With Quote