Thread: Golf II GTI '84
View Single Post
  #165  
Old 13-02-2015, 16:25
piens1 piens1 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 453
Default

Quote:
Originally Posted by NielsDub
Ik sta er altijd van te kijken hoeveel er nieuw besteld wordt. Waar moet ik dan allemaal aan denken? En zijn die delen en deeltjes die van de auto afkomen dan niet te hergebruiken? Bijv. door te laten stralen en coaten of opnieuw te verzinken? Of gebruikte delen te vinden? Bijft een auto van 30 jaar oud hè. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prachtig om alles nieuw te zien en heb respect voor dit soort omvangrijke projecten. Maar een gebruiksspoortje hier en daar of een krasje op een bumper of wielboog vind ik er eerlijk gezegd ook wel bij horen.

dat is iedereen zijn eigen mening natuurlijk en ik weet dat als mijn '84 af is dat de wagen altijd in mijn bezit zal blijven tenzei ik het echt verplicht ben!dan doe ik liever mijn corrado G60 weg en mijn polo 2F die ook onlangs herspoten is en dergelijke
en ik heb liever iets nieuws dan opnieuw gecoat of gezandstraald is want deze hebben miss dan toch al afgezien met de vorige eigenaren?!?
en ivm de bumpers de meeste rijden hier met replica's wat niet erg is natuurlijk want veel verschil zie je niet maar ,geef mij maar onbeschadigde vw bumpers die niet zijn afgeschenen en bewerkt als ik dan toch de kans heb om nieuwe ergens te kopen want deze vind je niet veel meer tegenwoordig
__________________
Present:
Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project)
Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car)
Moto dax 150cc daytona 2006(low rider)
Past:
Fiat Fiorino 1.7 97' wide body
Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold)
Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project)
Reply With Quote