View Single Post
  #618  
Old 12-04-2021, 14:37
Mk1_er Mk1_er is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 843
Default

Zal eens even een update geven.

Vrijdag eindelijk bij de keuring geraakt.
De vorige punten van afkeur waren de g60 motor schijfremmen lichten en ingedeukte/gescheurde balk onderaan en de hoge uitstoot.
Balk heb ik laten lassen en was in orde. Maar dan heb ik weer een opmerking dat de onderkant/bodemplaat beschadigd is, maar dat is gewoon een opmerking.
Lichten waren in orde, want had deze laten bij stellen. Maar dan is het weer mijn mistlicht dat niet werkt. Maar ik heb thuis ontdekt dat als ik de verlichting van het daschboard aanpas dat mijn mistlicht daar mee is op aangesloten, dus ik kan dat aan en uit en harder of zachter zetten
Zoals het feit dat als ik mijn lichten aanzet, mijn wissers een keer heen en weer gaan, jaja full option!
En bestuurdersstoel kon niet naar voor geklikt worden, maar dat heb ik ook al opgelost ondertussen.
De schijfremmen moet ik dan weer bewijs voorleggen van fabrikant, lig ik minder wakker van.
En laatste opmerkingen om in het oog te houden de ophang rubbers en dergelijke zijn de staat en wat speling.
En uitstoot was ook goed, eerst was dit 8 en nu 2,7.
De garage die mijn motor afgesteld hadden, waren zelf verbaasd dat die nog op 8 stond, het rui´t nu al wat minder in de garage
En dan de motor het belangrijkste, heb gezorgd voor document dat ze vroegen en dat moet weer door gestuurd worden naar het hoofdbureau, dus dat is nu spannend afwachten.
Hopelijk aanvaarden ze het!

Zoals we hier in België gewoon zijn, staan er weer opmerkingen bij op die er vorige keer niet waren, zo typisch hier.
__________________
Mercedes Sprinter mijn daily
Bmw 335i coupe=>>sold
Golf gti 1600 82' =>>sold
Audi RS Q3 2021
Golf gti 1800 82´
Reply With Quote