View Single Post
  #59  
Old 14-02-2012, 16:03
C1Rob's Avatar
C1Rob C1Rob is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 799
Default

Quote:
Originally Posted by Rick
Geen idee, kreeg in een keer een aantal mailtjes van Microsoft dat ik m'n email, alternatieve email, wachtwoord en PC-Naam had gewijzigd. Zelf nooit gedaan en kon verder ook niks meer veranderen of weigeren. Microsoft gebeld en en die gaven de tip dat ik mijn geheime vraag moest veranderen, ik vroeg nog hoe, waarop hij antwoorden: Via internet. Ik gaf daar wit heet een antwoord op terug: Nogmaals ik ben gehackt! Ik kan niks veranderen. Toen was het stil en ging hij met z'n leidinggevende praten. Ben hem nu een maand kwijt en Microsoft in Amerika gaat er naar kijken, en al mijn settings worden terug gezet. Enig voordeel is wel dat ik al mijn Microsoft punten vergoed krijg, mits er wat van word gebruikt, en ik een maand Live erbij krijg.


Heeft mn broertje ook gehad. Hij kwam er ook achter door een mailtje dat hij zn wachtwoord etc had veranderd. Alleen had mijn vader ooit dat hotmail adres voor hem gemaakt en was die hacker vergeten mijn vaders mail te verwijderen. Mn broertje kon toen dus alsnog de ander zijn mail er uit donderen en zijn paswoord veranderen.

Schijnt heel veel met FIFA te gebeuren. Ontzetttend veel mensen worden gehackt en dan proberen ze met die punten dingen te kopen voor fifa...
__________________
-Golf 3 5 deur-
-Polo 2F-EX
Reply With Quote