View Single Post
  #31  
Old 13-08-2019, 12:15
Sinaasboom's Avatar
Sinaasboom Sinaasboom is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2011
Posts: 476
Default

Tja beunen.. was het maar zo'n feest. Natuurlijk ik had de motor beter eerst kunnen passen voordat alles gespoten zou worden.. maarja leermomentje dan maar weer. Verschillende pogingen gedaan om het blok erin te krijgen maar het past niet.

Als eerste deze steun veranderd, met het metaal in de rubber naar onderen gericht.


Op de foto is nog de oude situatie.

Daarna iets meer plaats gekregen maar past nog niet helaas.




Vrij krap allemaal.. maar de bout gaat er niet doorheen helaas.,





Aan de bak zijde komt de steun tegen de beugel aan en gaat de bout er ook niet doorheen..




Zo hangt het geheel er nu bij:




Graag jullie expertise gevraagd,

Optie 1: ik kan het rubber in de motorsteun nog een kwart slag draaien maar zo hoort het rubber niet te zitten en veel plaats win ik er niet mee.

Optie 2: baksteun het ronde gedeelte eraf slijpen en in de breedte smaller maken en aan elkaar lassen. Hiermee zal de rubber wellicht passen maar komt de steun nog steeds tegen de beugel.

Optie 3: andere baksteun proberen, na wat zoeken op internet steunen gevonden waarbij het onmogelijk is dat deze de beugel / carrosserie raken.
Maar ook deze ziet er redelijk breed uit, vrees dat ik daar geen plaats voor heb.




Ik zit een beetje met de vragen, waar ligt het nu aan of hebben mensen dit al eerder gehad of wie heeft heeft tips?
Reply With Quote