View Single Post
  #567  
Old 17-10-2020, 19:43
Blammo Blammo is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Sep 2020
Posts: 43
Default

Quote:
Originally Posted by Van Limburg
Dit heeft ook niets meer jou veiligheid te maken maar met die motorrijder van rechts die jij gemist hebt


Die heeft dan even lekker pech. Het is heel simpel: Je kunt zelf kiezen hoe veilig je een auto wilt maken. Dat doe ik dan ook voor mezelf. Als de rest zich veilig wilt voelen mogen ze dat ook altijd doen van mij. Dat is altijd een vrije keuze, zo lang je maar aan de wet voldoet.

Zwaardere specificaties keurt de RDW dan weer niet op, en mag de RDW zelfs ook niet op keuren. Er geld alleen een minimumeis, geen maximumeis. En door de afkeur wil de RDW dus zeggen dat ik niet aan de minimumeis voldoe, wat natuurlijk klinklare onzin is. Een kind van 3 snapt ook wel dat een rolkooi 100x beter is voor de stijfheid en veiligheid van de bodemplaat, aangezien deze naar alle kanten de krachten tegen gaat. In tegenstelling tot een lullig balkje.

En begrijp me niet verkeerd: Zelf ook een motorrijbewijs, dus ook daar let ik echt wel op. Het gebeurt me echter regelmatig andersom, dat ik voorrang heb maar het niet krijg door 1 of andere asociaal. Ook de littekens op mijn hoofd en het titanium op mijn schedel om dat te kunnen bewijzen.
Reply With Quote