View Single Post
  #1  
Old 22-08-2018, 11:26
VW--Man VW--Man is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 47
Default Motor swap + interieur

Uit interesse en met het oog op een mogelijke toekomstig project heb ik wat vragen over een motor swap en het interieur.

Ik wil dan een 20vt in een mk1 leggen (of misschien een TDI, mocht dat iets uitmaken voor mijn vraag. Maar waarschijnlijk een 20vt)

Wat ik overal lees is dat de meeste de kabelboom van de mk1 en de donor fuseren, wat ik eruit begrijp is dat vooral vanwege de zekeringskast en het dashboard. Kan ik van de donorauto ook de complete kabelboom gebruiken en deze strippen tot de noodzakelijke delen die nodig zijn?
Ik wil dan ook een 6N2 dashboard gaan gebruiken. Kan een kabelboom die aan een 20VT hangt (en/of een TDI, bijvoorbeeld ASZ) zo aangesloten worden op tellers van een 6N2?

En hoe zit het met de deurvergrendeling? Kan je als je de kabelboom en ecu van de donor gebruikt ook de centrale deurvergrendeling gebruiken van de donor? En dan bedoel ik met name de remote die daar bij hoort. Ik begrijp dat je de vergrendeling zelf niet kunt overzetten. Maar je kunt vast wel het signaal van de donor deurvergrendeling gebruiken om een deurvergrendeling set voor een mk1 aan te sturen?
Reply With Quote