Thread: Jeroen64
View Single Post
  #1  
Old 13-04-2013, 19:28
Jeroen64's Avatar
Jeroen64 Jeroen64 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 268
Default Jeroen64

Na ruim een jaar aangemeld bij t forum te zijn, toch maar ff voorstellen...

Ik ben Jeroen, geboren in '93 , studeer HTS Autotechniek in Arnhem en woon in Doetinchem.

De teller van (VAG-)auto's staat op t moment op 3; 2 gehad, 1 in bezit.

1ste was een Jetta mk2 1.6 CL Pacific uit '91:






Heerlijke auto waar ik met veel plezier in heb gereden en ja ik vond die 1.6 met Pierburg carb. fantastisch

Deze heb ik één maal uitgeleend, helaas kwam hij daarna zo terug:


Mijn broer had een Porsche Cayenne over het hoofd gezien en die zijn helaas een heel stuk sterker....


Vanaf de dag van verkoop (23-4-12) meteen het internet opgegaan voor een vervanger, uiteindelijk werd ik op een mooie Coupé gewezen en deze is sinds 23-5-12 in mijn bezit





Echter heeft deze wel wat probleempjes, de vorige eigenaar heeft een accu in de kofferbak gehad, deze is omgevallen en gaan lekken, overal accuzuur, stinkt alsof er 3 lijken in liggen.
Vorige eigenaar kwam ook met het geniale idee om het wel even op te lossen door met zoveel mogelijk lappen het zuur bij elkaar te vegen en deze doeken onder het reservewiel te proppen
Kofferbekleding is er wel uit, maar weet eigenlijk niet goed hoe ik het verder kan aanpakken.

Ook is de Jetta laatst afgekeurd voor de APK, onderandere waren de achterremmen op, dit heb ik (bijna) opgelost door een achteras met remschijven te plaatsen, ben ik ook meteen van die trommels af hier moet alleen de handremkabels nog aan.

En nog 1 laatste foto:



Deze is sinds afgelopen maandag (13-1-14) ook verkocht, was toch te rot geworden

__________________
Audi TT Coupé 8N 1.8T '01
VW Polo Coupé 2F 1.3CL '92
Reply With Quote