View Single Post
  #90  
Old 31-10-2015, 19:50
Dopue's Avatar
Dopue Dopue is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 191
Default

grotere rembekrachtiger gefixt dus helemaal top.

Vorkje was krom gelijk even recht gebogen en de ouwe hrc eraf geschroefd. Potje schoon gemaakt. Maandag zwart spuiten en weer in elkaar zetten met de t4 hrc.



Michiel had nog aanzuigbuis nodig die had ik toevallig liggen. Zie ik ineens dat er eennkorte aanzuigslang op zit had nu een langere erin maar zat aardig onder spanning erin gelijk maar even gewisseld



had me schijven binnen gekregen van omboren.
Dus had het druk die vanavond



Stabi pas niet op originele manier ivm positie lange stang draagarmen.



Hij zit nu onderlangs maar zit me nog niet top.

hier uitleg waarom. ben geen ster in schiftelijke uitleg. maar doe me best
Omdat een stock draagarm een L vorm en de uniball schuiner loop en meer een V vorm heeft. Aangezien de stang voor L vorm draagarmen zijn ontwikkeld komt die tegen de lange stang van de Uniball draagarmen. Daarom heb ik hem nu onderlangs maar moet de koppelstangen eigenlijk verlengen want het gaat nu wel maar als die ver inveer komt die alsnog tegen de draagarm. Wil eigenlijk voor het mooi een andere stang laten maken of deze omstoken tot juiste vorm maar eerst door bouwen







Maar terugkomend op problemen heb het volgende probleem alweer gevonden. Velgen passen niet ivm ET waarde telaag. Had net me borbet A (15inch 6j) velg erop maar loop tegen de klauw aan. Had achter nog setje 15'' 8j liggen met et28 maar pas ook niet. Ff snel op de wc gegoogled en zag dat de s2 stock et37 en de vr6 et43. Dus moet sws die richting op.

morgen setje bbs halen om te passen.

Zo rembekrachtiger is klaar met t4 hrc


Neusje in elkaar



Ben nu bezig met de remmen. En zo nog even de aandrijfassen in elkaar zetten en onder de auto proberen te klappen. auto moet de schuur uit omdat ik weer een BMW heb met knipperende dashboard lampies (remmen gerelateerd)
Reply With Quote