View Single Post
  #8  
Old 27-12-2003, 18:35
John John is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 564
Send a message via MSN to John
Default

Zo, vandaag eerst eens mijn dashboard open gehaald en mijn zekeringkast losgehaald om te kunnen kijken waar die massa zit.
Ik heb die massa wel gevonden maar ik kon helaas geen extra massa er aan vastmaken.
Ik heb ook een rond iets gevonden in de auto wat een soort van massapunt is waar alles dus zo'n beetje samen komt.
Ik kan daar nog een aantal draden bij prikken maar ja als ik niks op de zekeringkast kan aansluiten dan heeft dat geen zin.
Heb in iedergeval alle aansluitpunten nagekeken of ze nog goed vast zaten en niet geoxideerd waren.
Heb toen de boel maar weer in elkaar gezet want van al die bossen draden word ik niet vrolijk.Tsjee wat een een bundels.
Dat een mens daar wijs uit kan worden.

Maar goed waar ik nu moet zoeken weet ik niet en de dealer ook niet.Als ik wil dat hun dat moeten gaan uitzoeken dan gaat mij dat heel wat eurie's kosten en daar heb ik geen zin in.
En in principe werkt alles gewoon goed en ik gebruik mijn alarmlichten eigenlijk toch nooit dus ik denk dat ik er maar rust van moet hebben.Ik weet niet of mij dat gaat lukken want ik ben nogal puntje-precies.We zien wel.
__________________
Dutch.Dub member
Reply With Quote