View Single Post
  #76  
Old 27-09-2018, 19:31
Mk1_er Mk1_er is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 843
Default

Quote:
Originally Posted by Sinaasboom
Op de foto is zonder opvoerpomp anders heb je ook twee leidingen in die deksel zitten. Deksel kun je er makkelijk af halen met een platte schroevendraaier tegen de randjes aan tikken maar ik zou hem nog even lekker laten zitten.

Verder veel respect dat je toch zelf aan dit project begint na alle ellende die je hebt meegemaakt ben nu al een paar dagen aan het meelezen maar vraag me stiekem wel af of het je allemaal gaat lukken. Klussen aan een auto is niet heel moeilijk maar een bepaalde basis qua kennis en gereedschap mag je toch wel hebben.

Veel succes en bij vragen.. je weet de weg goed te vinden haha ga zo door


Edit hierbij een foto met opvoerpomp, je ziet hier ook drie draadjes lopen de vlotter van jou zal twee draadjes hebben:



Ik mag gerust zeggen dat ik zeer handig ben zoals de meeste hier die ook aan auto's werken, maar helaas ontbreekt de kennis mij, ben niet vies om ergens aan te beginnen, en gereedschap geen probleem
Uiteindelijk voor bepaalde zaken zal ik toch iemand moeten inschakelen, maar wil zelf zover mogelijk geraken. Misschien is er hier hopelijk wel iemand van hier die dan kan helpen, garage is groot genoeg al men auto's en camionet staan binnen

Morgen zal ik dat klepje er eens afnemen, ik durfde er niet hard aan prutsen omdat ik niet wist hoe het eraf moest.
__________________
Mercedes Sprinter mijn daily
Bmw 335i coupe=>>sold
Golf gti 1600 82' =>>sold
Audi RS Q3 2021
Golf gti 1800 82ยด
Reply With Quote