View Single Post
  #36  
Old 26-10-2014, 13:15
Marco's Avatar
Marco Marco is offline
Volksforum Crew - Elekit
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 7,628
Send a message via MSN to Marco
Default

Nu het meeting seizoen voorbij is (voor Volksforum in elk geval), is het tijd om de balans op te maken. Het is helaas niemand gelukt om Merijn van de eerste plaats te krijgen en daarmee is hij de winnaar van het seizoen 2014!

Merijn van harte gefeliciteerd!

Zoals beloofd gaat Merijn niet met lege handen naar huis, ook de nummers 2 en 3 kunnen rekenen op wat VF goodies. Wat is er te winnen dan?


1. Merijn Zwiers met een ronde tijd van 52.61 wint een T-Shirt naar keuze, een heuse VF ijskrabber en 2 VF stikkers in een kleur naar keuze.

2. Miklo de gekste, na vele honderden ronden is het hem helaas niet gelukt een tijd sneller dan 57.10 neer te zetten. Maar voor Miklo ligt er toch een VF ijskrabber en 2 VF stikkers in een kleur naar keuze klaar.

3. Johnny Walters met een tijd van 1.02.40 een derde plaats, helemaal niet slecht! Johnny kan ook aankomende winter zijn ruiten te lijf met de enige echte VF ijskrabber.

(nb. crew is uitgesloten van deelname)


Winnaars kunnen via PB met mij contact opnemen, ik zorg ervoor dat de prijzen opgestuurd worden.

Daarnaast wil ik namens de gehele VF Crew iedereen bedanken voor zijn deelname! Wellicht zien we jullie volgend jaar terug voor een nieuwe poging!

Onderstaand de volledige uitslag


__________________
Passat B1 LS
Passat B8 Businessline R
Reply With Quote