View Single Post
  #60  
Old 05-08-2016, 20:30
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,643
Default

@yuli ik weet het, ik ben nogal verwend

Het systeem is nog gewoon origineel bose, ik heb daar niets aan veranderd en van te voren met de ori radio werkte het ook gewoon naar behoren. Ik heb alleen de radio zelf vervangen door een pioneer. Dus lijkt me stug dat het aan de bekabeling ligt?

De auto doet het nogsteeds prima, tot nogtoe niets mee gehad,

Wel weer wat kleine dingen gedaan, voorbumper is gespoten en binnenkort is de achterbumper ook aan de beurt. Ik heb een nette hoedenplank gevonden (oude was lelijk en zaten gaten in) nu alleen nog een nette kofferbakmat zien te vinden.

Ik wil ergens de komende weken een keer de versnellingsbak/diff/haldex olie een keer verversen en dan is tie technisch tiptop in orde.

Nu heb ik alleen een vraag wat betreft de wielen.. ik vind de wielen die er nu onder zitten opzich best mooi (voorlopig) maar ik ben niet iemand die houd van dingen die iedereen heeft. Onder de meeste golfjes, leons etcetera vind ik deze velgen ook niet staan, maar op een s3 twijfel ik. Anders zouden er de old rs4''s opkomen (vind ik er heel mooi onder staan)

Sowieso gaan de huidige velgen als ze blijven zitten iets naar buiten en komt er de schroefset onder.

Deze zouden de andere optie zijn:




Nog wat sfeer foto's






__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote