View Single Post
  #1  
Old 19-08-2015, 17:00
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,800
Default VERSTUURD: Official 2015 Volksforum Shirts Groupbuy

Beste Leden,

We hebben weer 2 nieuwe shirts met een design door ons forumlid Feffe, welke we toe gaan voegen aan onze collectie. Echter, in tegenstelling tot voorgaande jaren zijn deze niet via onze shop beschikbaar, maar enkel via deze groupbuy. Bestel ze dus nu en ontvang niet alleen een leuk shirt, maar steun ook Volksforum.com door je bestelling!

Welke shirts zijn er beschikbaar?

We hebben een aircooled en een watercooled variant:






De kleur van het shirt kun je zelf kiezen:



LET OP: De druk-kleur is altijd zwart, houd hier aub rekening mee met het kiezen van je kleur!!


Welke maten zijn er te krijgen?
van S t/m XXL

Quote:
UPDATE:

In overleg met onze leverancier hebben we ook kindermaten beschikbaar kunnen maken:
3-4 maat 104
5-6 maat 116
7-8 maat 128
9-11 maat 140
12-13 maat 152
14-15 maat 164


Wat kosten ze?
€ 17,50 inclusief verzending

Hoe doe ik mee?
Geef in deze thread aan dat je graag mee wil doen en stuur mij een PM met het onderstaande lijstje ingevuld:

Naam:
Adres:
Postcode:
Woonplaats:

Aircooled of watercooled shirt:
Maat:
Kleur:

Maak daarna €17,50 over naar rek.no: NL51 ABNA 0404040241
BIC ABNANL2A t.n.v. Stichting Volksforum te Nijmegen o.v.v. van 'Shirt 2015' en je 'forumnaam'.

Doe dit voor 6 september aanstaande!!

Tot wanneer loopt de actie?
Iedereen die voor 6 september zich opgeeft en betaald heeft, ontvangt voor eind september zijn shirt. Als wij geen betaling hebben ontvangen, dan bestellen we ook geen shirt.




We hopen dat jullie allemaal weer meedoen in deze actie.Mochten jullie nog andere vragen hebben dan hoor ik dat graag!
__________________
Reply With Quote