View Single Post
  #402  
Old 07-08-2019, 09:17
Scully Scully is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 837
Default

Quote:
Originally Posted by René
Ah was jij dat wel! Ik wist het niet zeker, maar volgende keer gaan we ff handjes schudden! Jij ging wel lekker de baan over! Het was druk hè!


Ja dat was ik. Ik heb je inderdaad halverwege de eerste ronde haaks op de baan zien staan, en later in de grindbak einde rechte stuk, maar dacht dat mag je mooi zelf posten hier.
Had wel even uit willen stappen toen ik achter je stond, maar was toch even wat meer met mezelf bezig op dat moment. Tussen de sessies door is er eigenlijk geen tijd om even een rondje te lopen.

De Clio doet het goed op zo'n circuit alhoewel ik nog steeds wel meer grip en remkracht wil. Grote wensen voor de toekomst zijn dan ook een sper diff en een roll center correctie kit, maar die zijn beide niet goedkoop. Een splitter kan ik zelf wel maken, en dat zal er wel eerder op zitten.

Zo lang mijn rondetijden nog vooruit gaan, gaan mijn eigen rijkwaliteiten blijkbaar ook vooruit en valt daar ook nog steeds progressie te halen. Mijn doelstelling was om de rondetijd van mijn neefje voorbij te gaan. Dat is gelukt, dat was een 2.12 met een Ducati 748. Maar nu heeft mijn maat gister een 2.08 gereden met een 350 pk Golf 6. Dus dat is de volgende doelstelling.
__________________
Trackday Leon:
https://www.volksforum.com/forum/sh...ad.php?t=145903
Reply With Quote