View Single Post
  #70  
Old 16-03-2009, 21:27
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Smile eindelijk weer eens een UPDATE...

Naast het vele werk aan de Fire and Ice GTI (zie onderaan) ff 'n snelle update wat betreft de Vento GT....

APK 2009:
-nieuwe remblokken;
-remklauw zat vast;
-lasklusje;
-Laser uitlaateindje aan de 'doe maar gewoon'-einddemper gelast.
Dus: we kunnen weer een jaartje verder!



dat staat alsof het orgineel zo hoort! Mooie kentekenplaat, hè?!
(De dikke ronde is er al weer een tijd af en de dubbele 'orginele', daarvan was het eindstuk eraf gerot, waardoor ik twee weken zonder reed... )

RIMS
Iedereen heeft verbreed staal, dus dat wilde ik ook...
Van een collega heb ik GRATIZ velgen gehad; thanx Dr. Golf!
Vorig jaar 2008 heb ik voor de winter deze vier stalen velgen laten verbreden naar 7½ J en 8½ J.
Origineel waren dit dus Golf IV 16"-velgen; mijn remklauwen vóór moesten wel iets worden afgeslepen, voordat het goed paste.
Achter moest bovendien de boel iets worden opgeschroefd tegen ongewenste sleepgeluiden...
De banden: 195-45/16 Michelin Pilots en 215-40/16 Toyo's Proxes



COOL!



8½ J achter...
(Vanwege het te verwachten mooiere weer en de APK-keuring, heb ik inmiddels de AUDI TT-Parabolen er weer op zitten!)

ICE
Inmiddels zit er een SONY PS2 in, vooral als DVD-speler bedoeld; met een draadloze controller, zodat het dashboardkastje gewoon dicht kan blijven...
Er zit nu ook een KENWOOD 5-kanaals versterker in, omdat de versterker van een aantal posts terug het niet bleek te doen
De Set-up is dus nu:
-Kenwood KCD-808 headunit;
-Apple photo I-pod 30 Gb;
-SONY Playstation 2 met draadloze controller;
-Joytech geïntergreerd 7" TFT-scherm;
-Kenwood 5-kanaals versterker;
-Pioneer composet vóór;
-Pioneer 16ø achter;
-Kenwood 30cm ø subwoofer (met muziekgestuurde blauwe LED-ring ) in basreflex-kist van ca, 60 liter.

LEDS
Ook de AUDI-leds gaan weer weg, want na één keer de vrieskou eroverheen, deed de helft het al niet meer
Dan is de lol er wel af...; een hoop werk voor niks, dus (oké, ik heb er een paar leuke foto's aan over gehouden!)
Een grillelijst zonder gaatjes, is alweer aangeschaft...

FUTURE
Als de Fire and Ice rijdt, ga ik maar eens wat roestplekjes van het plaatwerk van de Vento bijwerken; het is en blijft een oud beesie, dus je moet hem koesteren!
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote