View Single Post
  #17  
Old 29-06-2015, 17:39
SciroccomTDI SciroccomTDI is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 1,478
Default

Ik vind straffen van oude auto's stom. Het is nogal duidelijk dat de auto's tegenwoordig (bijna) net zo hard gaan telefoons of computers. Kijk naar Duitsers: "Auwieje, das Auto ist ja schon 5 !!! Jahre alt.."... en dan halen ze een nieuwe.

De oude auto's dunnen vanzelf uit. Merendeel zijn geen liefhebbersauto's, deze belanden bij de demontagebedrijven. Een ander merendeel gaat helemaal niet lang mee. Kijk naar de Ford Ka .. ik zeg tegen mijn moeder altijd dat ze wel moet oppassen en het tankpistool in het juiste gat moet steken

Wat er overblijft zijn liefhebbers- en/of hele degelijke auto's, zo als de alom gehate Mercedesen. En ook die verdwijnen langzaam. Vouw een Golfje 2 om een boom, en er komt geen andere voor bij he.. worden al een aantal jaar niet meer gebouwd..

Het is gewoon allemaal geldklopperij.. en mensen ongelukkig maken, want een gelukkig mens = een slechte consument. De mensheid is niet geïnteresseerd in het gelukkig houden van de mensen.

Over elektrische auto's: in principe, wanneer men het goed gebruikt, is er niet zo veel mis mee.. maar het moeten toch over het algemeen gedrochten zijn (vind ik).. en dat is eigenlijk wat het voor mij veel erger maakt...
Reply With Quote