View Single Post
  #29  
Old 19-02-2020, 15:43
palla palla is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 187
Default

Afgelopen dagen weer flink bezig geweest met de fusee stukken remmerij. Alles is uit elkaar gehaald en opgeknapt. De naven aan de voorzijde zijn naar 5x100 geboord en de nieuwe schijven aan de achterzijde zijn ook naar 5x100 geboord.
Geheel is ontroest, geschuurd en gecoat. Fusees zijn voorzien van nieuwe SKF lagers.












Ook even een remschijf erop gezet om te kijken hoe het staat. Gaat heel mooi staan straks met velgen erop.





En hier het verschil te zien tussen de TT schijf en de originele schijf. Dat moet wel wat beter gaan remmen!



De remklauwen voor en achter liggen ontroest klaar. Ik ga de binnnenkant nog schoonmaken en dan rood spuiten. Brackets krijg ik deze week terug als het goed is.
25,4mm hoofdremcilinder is ook bezorgd, nu nog even wachten op de rembekrachtiger en het geheel kan weer in elkaar en worden ontlucht.
ABS systeem laat ik dan ook voor wat het is. Zonder ABS gaat prima, mijn oude g40 heeft ook geen ABS en dat ging meer dan prima.


Ik ben ook bezig met de kabelboom. Johan heeft mij wat foto's gestuurd hoe het moet. Heeft iemand anders hier ook nog een handleiding hoe het kan?

Ik heb een g60 motorkabelboom en wil deze combineren met de kabelboom die in de auto ligt.
Reply With Quote