View Single Post
  #1  
Old 23-10-2014, 08:18
kroeps's Avatar
kroeps kroeps is offline
VW Addict
 
Join Date: May 2007
Posts: 617
Default kroeps MK2 G60 Edition One Project

Ook hier mijn project even posten

Uitgekomen bij een golf 2 G60 op kenteken maar met een 20vt via een bekende hier van het forum en in de VW Scene. Het is een solide basis maar valt nog veel aan te verbeteren en helemaal naar mijn eigen smaak te maken.














Eerste test met de C2 velgen:







Eerste plannen:
- APK regelen
- Beurtje geven, vloeistoffen, filters en distributie
- motorisch controleren en hier en daar netjes maken
- Vervangen van de velgen door C2 velgen 6j en 8j 16 inch
- Grille vervangen door originele GTI grille dubbele koplampen
- Vervangen knipperlichten en mistlampen door originele onderdelen
- Golf verlagen
- Roest behandelen, optisch verbeteren
- Interieur opfraaien

Hierbij een foto van de motorruimte. Moet nog netjes worden gemaakt. Golf krijgt hopelijk deze week APK dan kan ik er beetje aan wennen.



Bijna klaar voor de APK, grille vervangen door originele grille ipv bonrath. Nieuwe schroefset, nieuwe toplagers.
Daarnaast heb ik de banden op de C2 velgen vervangen op de 6j velgen zitten nu 165/45/16 en op de 8j velgen zitten 195/45/16 ziet er een stuk beter uit en kan de wagen nog wat lager.



Zo van de week weer verse APK erop dus voor het eerst ff wat rondjes kunnen rijden. Ligt redelijk laag bij de grond, dus de verse lip die er onder zit heeft alweer aardig wat schraap wonden ;-)
De volgende stap is de motor helemaal na lopen. Vind dat die nog niet heel netjes loopt, stationair valt terug soms terug. En soms stottert die een beetje. Dus beginnen met nalopen van alle slangen en aansluitingen, daarna schoonmaken van gasklephuis. Dus nog genoeg te doen!!

__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One
Reply With Quote