View Single Post
  #68  
Old 09-01-2007, 09:33
Beetspeed Beetspeed is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 444
Default

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
De gulden bestaat niet meer....

De tijd dat een ijsje 2 cent kostte en een nieuwe fiets 25 gulden is helaas voorbij.

Maar goed dat dingen als sms-en, vliegen en internetten tegenwoordig wat goedkoper zijn

En keverrijders die over onderdelen en prijzen klagen moeten helemaal ophouden. Een kever is tenminste wat voor te koop, vast niet alles maar in mijn ogen meer dan genoeg.

Ga eens met een zeldzame auto aan de slag dan waardeer je de beschikbaarheid van keveronderdelen mischien een beetje

Mee eens. Probeer eens een gewoon slijtage onderdeel van een type 4 te kopen, maakt niet uit welke...

Met een clubpas kreeg je trouwens korting en met een luchtgekoelde kon je gratis parkeren.
Zo was ik met m'n zoontje samen met de 412 maar 13 euro kwijt. dat viel dus wel mee. Als je dan een boterhammetje thuis smeert, is het gezonder en kost ook dat niks.
Kun je nog eens leuke witte (achter)knipperlichtjes voor kopen

Zondag was het trouwens beredruk. Leek wel of de kever populairder dan ooit was. Op het buitenparkeerterrein moesten ze zelfs op het gras (!!) parkeren na het middaguur omdat alles op het verharde deel vol stond!
En dan te bedenken dat veel show autos netjes in hun winterstalling stonden...
Kortom, volgens mij was het KWF voor de organisatie zeer geslaagd. Ben wel benieuwd of de standhouders dat zelf ook zo ervaren hebben..
Reply With Quote