View Single Post
  #48  
Old 15-03-2015, 20:18
Jan-Turbo Jan-Turbo is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 386
Default

Inmiddels zijn de slangen voor de ic en de radiateur op maat en aangesloten. Ik moet alleen nog even een oplossing zoeken voor t kleine slangetje van t kvs reservoir. Ik heb er een corrado radiateur voorin zitten en die heeft daarop geen aansluiting.
De ic is aangesloten met een aantal tussenverbindingen. Dit zal laten worden vervangen door een (op maat gemaakte) rvs buis uit 1 stuk.
Op de buis naar het luchtfilter zit echter nog 1 aansluiting waarvan mij nog niet helemaal duidelijk is waar deze op aan moet worden gesloten, tips zijnwelkom! Het gaat om deze aansluiting:



Draagarmen zitten er inmiddels ook weer onder inclusief nieuwe fusees en nieuwe stuurkogels. Helaas bleken de poten van de schroefset niet breed genoeg omdat er een ander onderstel onder komt. Gelukkig had ik nog een set verlagingsveren van Weitec op zolder liggen dus zijn die er eerst onder gekomen. Deze worden later nog vervangen door schroefveren van een golf 3. Op deze manier kon ik toch even een velg eronder hangen om te kijken of dat allenmaal wat uit ging komen en ik niet buiten m'n wielkasten uit zou steken, Dit past gelukkig perfect...







Gisteravond ook de laatste motorsteun en aangepast downpipe er even onder gezet.




Aankomende week even nieuwe boutjes bestellen om de steekassen weer aan de bak vast te kunnen draaien. Nieuwe remslangetjes eronder en dan mag ie wat mij betreft weer op zn wielen komen te staan.

Er moet nog een pompje bij de tank worden geplaatst en onder de kap moet nog het 1 en ander aan brandstof slangen enz aan worden gesloten. Katalysator moet ik nog opscharrelen en eronder prutsen en dan de rest van de uitlaat nog pas gaan maken.
Als mn kabelboom en ecu terug zijn kan ik die gaan ansluiten en een plekje gaan geven en daarna natuurlijk z.s.m. proberen te starten!
Voordat dat echter zover is zal ik me eerst nog een goed moeten verdiepen in de bedrading binnenin. Want zo mooi als de verbouwing van deze caddy gelukt is, zo'n zooitje is de bedrading.
Voordat ik daar aan begin moet ik eerst de koppelingscilinder over de stuurkolom heen gaan plaatsen en aan gaan sluiten anders zitten de draden me later weer in de weg.
Ik wil een beetje doorzetten zodat de auto in elk geval weer kan rollen. Dit omdat er in de komende 2 of 3 maanden gestart gaat worden worden met een verbouwing aan ons huis en dan zal de caddy toch even op een laag pitje komen te staan...
__________________
Golf mk4 1.9 sdi daily
Caddy mk1 xxl>>> 1.8 20v turbo project
Reply With Quote