View Single Post
  #575  
Old 01-09-2023, 19:56
daNpy's Avatar
daNpy daNpy is offline
Magnix Kosse Racing
 
Join Date: Oct 2015
Posts: 949
Default

Quote:
Originally Posted by René
Mooi verslag heren! Had het er al met Frank en Stefan over in de app, dat Spa er echt gaaf uit ziet...behoorlijke hoogteverschillen en blinde bochten....jammer dat het circuit zo ver rijden is voor mij, maar lijkt me een hele beleving om daar een keer te rijden. Later....als ik groot ben....
Quote:
Samenvatting, we moeten gewoon nog eens heen!

Dit dus. Volgend jaar gewoon meteen weer boeken, Frank, Stefan, René en ik
Lekker een nachtje op de camping (of langer), er zijn ook huisjes te huur, dan kunnen de families ook mee. Dat ging meer dan prima voor Stefan en ons
Maar deze keer dan wel de camping aan de Blanchimont ingang, die is wat beter begaanbaar.

Quote:
Golfje van Danny klinkt wel echt super....blijft lekker die ITB's! Geen last gehad van glijdende AR1's gehad deze keer?

Ja, zonder airbox wordt er een flinke geluidspegel voor de auto uitgeduwd, die hoor je wel Op Spa werken ze niet met transponders, ondanks de geluidslimiet van 103 dB. Deze 103 dB haal ik wel, maar dan moet er kort aan de baan gemeten worden (ca 3 meter van de auto af). Ik heb geen vlaggen of niks gezien, dus dikke prima.
Die ABF van je maat loopt nu wel lekker

De AR1's zijn het steeds beter gaat doen, ook begin dit jaar op Zolder al!
Ik heb nu prima grip en zoals je op de videos kan horen gillen ze niet meer zo, oftewel ze worden ook niet meer zo overstuurd. Ik heb de druk wel laten zakken naar 2 bar, wat op een gegeven moment na wat sessies zelfs iets lager uitkwam. Beetje raar, maar wellicht omdat ik echt een hele ronde als uitloop gebruikt heb waren ze al koeler en de druk wat minder.

Ik moet dit ook nog terug koppelen aan de verkoper


__________________
You can sleep in a race car but you can't race a house!
MKII GTI Trackcar

Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc)
Trackday kalender!
Reply With Quote