View Single Post
  #39  
Old 23-04-2015, 21:32
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Einde discussie? Dacht t niet. Door die Outlander er in te betrekken maak je t voor mij persoonlijk. Ik reageer er daarom toch ff op. Ja, je wordt bijna op elke straathoek omver gereden door zo'n ding. En ja, dat komt uiteraard door de fiscale voordelen die er aan kleven. Welk ander normaal denkend mens zou anders in zo'n ding van 1800 kg gaan rijden? t Gros van de leaserijders kijkt alleen naar de bijtelling. Daar wordt never nooit een stekker in gestoken. Op benzine rijd je 1 op 11 of 12 met dat ding. Hoezo minder belastend voor het milieu? Dat ik er in eentje rijd heeft niks met gierigheid te maken. Ding is gewoon betaald. Ik heb besloten dat ik nu eens een keer gebruik ga maken van de -dit keer- gunstige regeltjes van onze overheid en dat strekt verder dan alleen de bijtelling. Over 5 jaar heeft die PHEV mij netto ongeveer een halve Golf Limited gekost. Duidelijk nu? Overigens ben ik wel retejaloers op jouw eikeltjesgroene 16 klepper, dat dan weer wel... Ben ik nu ook een ECHTE liefhebber, please?
Reply With Quote