View Single Post
  #6  
Old 03-07-2017, 22:09
7H3 57I6's Avatar
7H3 57I6 7H3 57I6 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2015
Posts: 5
Default

Heet dat zo ja? (weet niet alle benamingen)...contragewicht,ik zag op youtube wel eens een versnellingsbak met zo un ijzer/contragewicht maar dan was dat ijzer/contragewicht veel groter en zag er ook uit als een contragewicht.Dat "ijzer" op de versnellingsbak van de seat is niet zo groot,maar de moer zit wel vast, alleen het "ijzer" zelf wiebelt als een gek als je met de hand beweeg.De "as"waar het aan vast zit is wel vast en geen speling..Zou dat het geluid kunnen maken of kan het een deel zijn dat ervoor zorg dat iets anders daardoor het geluid maakt...ik sluit niets uit want van alles is mogelijk en als het euvel gevonden word,is dat natuurlijk alleen maar goed en ook goed voor een ander die een soortgelijk iets heeft en dit dan hier kan terug vinden....Ook een revisiesetje van versnellingspook naar dat "ijzer toe is wel nodig denk ik.Als ik versnellingspook in versnelling zet dan beweeg pook heen en weer als een gek,weet dat vag auto's het een beetje hebben maar dit is roeren in een hele grote pan soep lol....Zal er wel een filmpje van maken dan is het duidelijker. thnx ewcaddymk1.
Reply With Quote