View Single Post
  #18  
Old 25-06-2019, 21:13
Speekman. Speekman. is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2019
Posts: 26
Default

Quote:
Originally Posted by Sinaasboom
Het filmpje heeft ook wel een hoog ''wij van wc eend gehalte'' hoor, maar denk dat er toch wel ergens een kern van waarheid in zal zitten.

Aan de andere kant heb ik ook wel zoiets van beter een goed setje immitatie dan een setje orginele bbs'jes met scheurtjes en weet ik veel voor een zaken die door de ouderdom en gebruik zijn ingesleten in de loop der jaren.

En natuurlijk is het ook een budget kwestie!

Ook goed om even te bekijken:

http://www.volksforum.com/forum/sho...067#post1657067


Ik heb die topic ook even gelezen. Het is inderdaad een goede waarschuwing. Het probleem is dat ik met mijn leeftijd niet ontzettend veel geld bij elkaar kan krijgen (al probeer ik dat wel) en dat ik graag een sportief uitziende velg wil hebben. Ik weet dat er vele andere keuzes zijn, alleen als ik iets anders zou kiezen, zou dat zeker iets met een sportief uiterlijk moeten zijn. Ik probeer mijn MK1 zo origineel mogelijk te houden qua interieur en binnenkant betreft, maar qua uiterlijk wil ik wel een beetje van de oldtimer look af. Ik vind het moeilijk te beschrijven wat ik daarmee bedoel want een mk1 is natuurlijk een oldtimer. Het moet gewoon niet zo'n oude oma bak worden.
Reply With Quote