View Single Post
  #112  
Old 27-06-2015, 01:02
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Eenmaal in Belgiƫ is er een remklauw-achter los gelopen. Er bleken 2 bouten uit te bracket te zijn gelopen en is iets wat nooit had mogen gebeuren.

De achter-remmen zaten er al weer een heel poosje onder en toen hij bij ons terug was met het ontluchten hebben wij ook niet gemerkt dat deze los zaten

Rob heeft er tijdelijk 2 normale bouten door heen geschroefd waardoor hij wel weer verder kon rijden, maar de brackets niet meer gebruikt konden worden.




Dit was op een zondag gebeurd, 1 week voor de Rally. Na overleg met Rob, heb ik die Maandag er na meteen een nieuwe bracket klaar gemaakt en opgestuurd zodat hij deze zelf kon monteren.
Op de Zaterdag (dag voor de Rally) heeft Rob deze proberen te monteren, maar dat wilde niet helaas.
Omdat hij die zelfde nacht nog weg moest om 2.30uur om naar de rally te gaan, leek dit niet te lukken.
Omdat dit nooit had mogen gebeuren en dit mijn verandwoordelijkheid is, heb ik een kameraad gebeld en zijn we vorige week zaterdag om 10uur s'avonds nog weg gereden naar Belgiƫ.




Daar om 12.15 aangekomen was het maar een klusje van 10Min om deze klaar te maken. Het probleem was dat de zuiger te ver uit was en Rob deze zelf niet goed kreeg terug/in gedraaid.

Eenmaal klaar kwamen wij pas om 4uur in de morgen thuis en zat Rob in de Golf richting de start van de Rally.

Ik kreeg vandaag het bericht dat zij zonder enkele problemen de 4500km hebben uitgereden en zijn aangekomen in Praag

Daarbij zijn zij ook nog eens 1ste geworden






































Reply With Quote