View Single Post
  #10  
Old 18-05-2011, 17:56
oudewesselink oudewesselink is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 95
Default

Bij deze..

Nou….Nu dan eindelijk!!! de foto’s !!!!!! ….. foto’s van het busje tijdens en vlak na de RDW keuring! ( 2 dagen erna )

Eerst nog even een paar valk na het in kleur zetten etc…..
Ook even een paar van nieuwe lampen, rubbers etc etc…
Alles nieuw!!!! Oi oio i… wat een knaken kost dat spul zeg!!!!

























Lekker laag …en nieuw…. Asjes motor potten alles!




Nog even een keer een run om een oliewissel te kunnen doen voor dat ik naar de RDW ga




Dan…..s’morgens al vroeg op pad.. was er mooi op tijd om al het andere volk voor te zijn…
De weg was nog opgebroken die week er voor, dus was al even wezen kijken de dag er voor of ik er al weer langs kon met mn lage busje Ik woon er immers om de hoek…
De bus op 8 Bar gezet, doppen er af voor de keuring etc etc….




Toen de hal in… Als eerste.. ging echt net kwa hoogte!
Dr zit zon opstaande kant aan die put waar het allemaal net langs ging..




Zonder opmerking door de RDW keuring en de 2 jarige apk
Die keurmeester vond dat ik alles meer dan keurig gemaakt had, en had niets kunnen vinden ook al wilde hij iets afzeiken…

Olie is inmiddels al 4 x gewisseld.. Klepjes 2x iets bijstellen..

1e x olie na 20min draaien, en kleppen iets bijstellen.
2e x olie bij km stand 20
3e x olie bij km stand 50
4e x olie bij km stand 200, en kleppen iets bijstellen, poelie/snaar iets strakker…

Gelijk de luxe plaatjes er op en een voorzichtig rondje rijden dan maar!










Nu onbenullig druk met de binnenkant van de bus…

Gr
Leon

nog even een paar van vorige week.










Hieronder zie je mn telefoon liggen tegen de motorsteun in t midden...




Voorasje... en achter kun je zien dat het carterplugje ( en draad er naar toe ) bijna op de straat ligt...




Heel mooi maar....

De wielen zijn er inmiddels af! Ik sta echt te laag voor hier. Met alles wat ik er in ga pakken ( en voor vakanties ) is hij echt te laag. ( wielen ook te plat )
Reed bij me de straat binnen en kwam al met de vooras op de straat :? GVD...
Banden heb ik er af gedrukt en gaan in de verkoop na 200km te hebben gereden :? :roll: Heb ook nog een setje 16inch bril wielen liggen welke ik nog even bewaar... Heb andere banden 175 60 16 gekocht en gaan er volgende week op.

De 165 40 16 bandjes gaan in de verkoop. Evenals de brilkever wielen standaard. Dus de 16inch 3J wielen. Dacht eerst bandoorvelgen, maar deze zijn 3.5J breed. Gaat dus om 3J van een bril kever.

Zal denk ik iets minder goed staan, maar als ik hem ook nog wil gebruiken dan maar ietsjes hoger..

Foto's volgen..


gr
leon
Reply With Quote