View Single Post
  #2277  
Old 25-07-2017, 21:13
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,041
Default

Thanks!!

Quote:
Originally Posted by EnVeeZee
Mooi werk, laat maar doorkomen die updates

Oke dan, bij deze

Ik had nog geen geschikte naafdopjes voor op de velgen, en na lang zoeken heb ik er een paar gevonden die EN de juiste diameter waren EN de juiste hoogte, enig nadeel is dat ze van een BMW zijn.. maar geen nood dat logo verwissel ik nog wel

Echter, op de achteras gingen ze nog steeds niet passen omdat er simpelweg amper ruimte was om de naafdop te plaatsen tussen de velg en de naaf:



Een spacer van 5mm zou dit oplossen ware het niet dat de wielen dan gaan aanlopen op de spatbordranden. De andere oplossing is om de naaf wat af te draaien. Ik had e.e.a. in 3d gezet om het minimale af te draaien en of het niet te dun werd en dit was niet het geval dus afdraaien die hap:




Nu is er net even meer ruimte beschikbaar:



en past het naafdopje! Maakt het net mooi af vind ik (met een ander logo tenminste )






Verder het spruitstuk nog even gewrapped:



En last but not least, het motormanagement is binnen!
Ik heb gekozen voor een DTA S60 Pro incl kabelboom sensoren enz. met een Zeittronix ZT-3 Wideband lambdacontroller. En aangezien ik eerst van plan was met carburateurs te gaan rijden, nog een hogedruk brandstofpomp, filter en drukregelaar binnen laten komen. Dit kan ik de komende tijd nog (deels) gaan inbouwen totdat de motor er eindelijk eens is





Reply With Quote