View Single Post
  #14  
Old 23-12-2014, 08:46
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Quote:
Originally Posted by jellehier
Degene die de schoen past trekt hem aan....

Ik snap het vraag aanbod verhaal, maar om te zeggen dat niemand hem wil. Ik geloof daar niet zo in. Maar misschien komt dat omdat ik em wel zou willen (had ik er en de ruimte voor en de cash) en ik heb de laaste maanden vraagprijzen van 6 ruggen voor een Jetta 1.6 langs zien komen, 20 voor een rallye, ik vind dat idiote bedragen, een Jetta 1.6 is 13 in een dozijn, en een rallye is speciaal maar niet 20.000 speciaal in mijn ogen. Maar blijkbaar is de wereld zo dat dit tegenwoordig de prijzen zijn.

Waarom zou een hele mooie GTD dan minder waard zijn, alleen omdat Misha Strik in de zijnen een afkeur van een diesel hebben? Er zijn net zo veel mensen met een diesel voorkeur
Ik spreek niet uit persoonlijke voorkeur, ik schets enkel wat de markt is. Daarbij is de opmerking 'dat niemand hem wil' ook in de algemene zin in niet op de aangeboden auto, begrijpend lezen is soms ook een uitdaging. Ik heb ook al een paar keer aangegeven dat ik van harte hoop dat Ken de auto verkoopt voor die centen. Trouwens ik een afkeur voor diesel? Ik rij al 6 jaar dagelijks diesel (met veel plezier). Schenen schoppen is leuk en moet zo nu en dan kunnen, maar probeer dan op zijn minst raak te schoppen.

Tja, dat er andere (te) dure auto's te koop staan wil niet zeggen dat het voor die auto's wel gerechtvaardigd is. Overigens heb ik nog altijd geen idee welke auto's dat moeten zijn 'een jetta 1.6 voor 6k', een 'Rallye voor 20k'? Klinkt mij ook redelijk aan de prijs maar ik zie 't niet staan en ik hou mezelf altijd redelijk op de hoogte van de markt. Want áls ik iets zeg.. heb ik wel graag heb dat het niet zomaar een schot in de lucht is.. misschien een tip voor jou
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote