View Single Post
  #71  
Old 12-04-2009, 07:42
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Smile ...auto's van 16 jaar moet je bijhouden...

UPDATE !! april 2009:

wèg LED-jes...
Hoewel ik wel blij was met de AUDI-look dagverlichting, vielen de LED-jes al snel per 3 uit; vooral toen het afgelopen winter ging vriezen, liet de electronica het afweten.
Nu brandde er nog maar één setje van 3..., dus ik heb het 'hele feest' er weer vanaf gehaald. Het bleek dus ook allemaal verroest aan de achterkant! (volgende keer maar blanke lak eroverheen spuiten...)

nummer 3...
Nadat de eerste is gestolen , de tweede nu is 'verneukt' door gaatjes voor mijn LED-jes, heb ik nu dus mijn 3e grillelijst op de Vento geplaatst! Uiteraard weer netjes, glimmend gespoten in 'brilliant schwarz'.
(daardoor lijkt de koplampspoiler weer wat 'mat'; zo blijf je bezig... )



geen LED-jes meer, vinden sommigen van jullie niet zo erg...

roest...
Mijn GT uit 1993 heeft meer last van roest, dan de Fire and Ice uit 1991...

Dus heb ik gisteren een gaatje van 2 bij 3, nèt achter het linker wielkuiprandje weg gewerkt. Hier achter haalde ik, zonder te overdrijven, een bloempot vol zand en bladeren tevoorschijn
Ook op de achterdeur zat een (oppervlakkige) roestplek, veroorzaakt door steenslag, denk ik. Vorig najaar was ik hier al aan begonnen, maar het was al tè koud om een beetje netjes te kunnen spuiten.
Nu is dit wel goed gegaan; voorlopig ziet het er weer wat beter uit.

Er zit nog een plek achter, onderaan de rechter kant; die komt binnenkort wel een keertje aan de beurt!
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote