View Single Post
  #5  
Old 30-12-2023, 19:40
Tiggelman Tiggelman is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2023
Posts: 12
Default

Quote:
Originally Posted by The Skinnmeister
Ok duidelijk, de vraag is dus wat voor een 8V in ligt. Lijkt deze op de foto zoals gebruikt op het andere forum? Zo ja, gaat dat niet werken op de CE2 kast, dit is nl een CE1 model. Onder de cilinderkop kun je de motorcode vinden. Aan de linker (als je er voor staat rechts ) zijde net boven het oliefilterhuis. Dit is bepalend voor de boom die je moet gaan zoeken. Je zult denk ik ook de ecu er bij moeten hebben denk ik zo....


Juist. Wederom hartstikke bedankt voor de beantwoording.

Mijn broer zal vanavond laat eventjes kijken welke code het precies is, maar ga er voor het gemak alvast inderdaad vanuit dat het de 8V niet compatibel is met de CE2-kast, want volgens mij is dat juist het hele probleem vanaf het begin. Vanavond zal ik de code kunnen sturen.

Wat bedoel je precies met de ecu? Moet mijn broer vanavond ook daar naar kijken? Ik weet om eerlijk te zijn (buiten algemene google kennis) niet wat een ecu is.

Excuses voor mijn zwakke kennis, ik hoop dat je/u hier een antwoord op kunt formuleren, later vanavond kom ik met de motorcode van de 8V.
Reply With Quote