View Single Post
  #314  
Old 14-08-2017, 10:29
kroeps's Avatar
kroeps kroeps is offline
VW Addict
 
Join Date: May 2007
Posts: 617
Default

Afgelopen vrijdag met de golf naar Beek Auto Racing in den Haag gegaan voor een chip op maat. Zoals vele van jullie bekend zal zijn is het altijd een race tegen de klok om de auto volledig klaar te krijgen. We zijn donderdag avond nog druk bezig geweest met het zoeken naar een storing waardoor de motor soms niet lekker liep. Uiteindelijk de zekeringkast vervangen, de hall gever vervangen en heel veel afstelling geprobeerd. Donderdag avond laat liep de auto volledig naar behoren en kon ik de volgende dag naar Beek Auto Racing (BAR).

Vrijdag heel veel lol gehad bij BAR en fijn om de auto bij deze mensen af te leveren. Eerst nog bezig geweest met het zoeken naar een lek op het inlaat kanaal. Dat bleek makkelijk te verhelpen maar altijd wel even tijd aan kwijt. Eigenlijk was de eerste run al behoorlijk netjes kwa vermogen en koppel maar zoals in de grafiek te zien was de auto echt aan het zoeken naar het optimum.

Het fijne bij BAR is dat je overal bij mag zijn en kan helpen en vooral alles mag vragen. Zijn echte vakmensen die weten waar ze het over hebben en hoe ze met dit 'oude' spul om moeten gaan. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en vooral over de drivability van de golf. Die is enorm vooruit gegaan. Hij trekt soepeler door en veel stabieler in mijn ogen. Filmpje kan ik hier niet plaatsen maar het geluid is wel heerlijk op de testbank. Uiteindelijk 199pk en 254nm koppel waar ik erg blij mee ben.

Nulmeting:



Aan het werk. Computer direct aangesloten op de motor om de juiste instellingen te testen.



Resultaat, zeer blij met het verloop over de gehele range.




__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One
Reply With Quote