View Single Post
  #11  
Old 20-02-2011, 14:14
Antera's Avatar
Antera Antera is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 770
Send a message via MSN to Antera
Default

Dank jullie wel voor de reactie. Deze RS blijkt van Dhr Pon zelf geweest te zijn geweest. Dit blijkt ook in het onderhoudsboekje waar de naam van Dhr Pon is overdekt met tipex maar als je het tegen het licht aan houd is het zichtbaar. Dit verhaal is bevestigd door de Skoda dealer en was ook een reden om mij een andere naam op te geven bij Heukelem Skoda dealer in groningen waar hij oorspronkelijk vandaan komt.

Daarom zit er vermoedelijk wat meer op dan op een andere zoals de electr. stoelverwarming, regensensor, trekhaak waarvan de stekkerdoos wegkantelbaar is en misschien nog wel meer waar ik nog niet achter ben.

Het gaat helemaal goed komen met deze RS. heb er nu al veel plezier van en wat het V-tje betekend is niet duidelijk. Worden veel discussies op los gelaten en word zelfs gezegt dat het geen V is maar ene spotlogoteken.

Andere beweren dat het ze is gedaan omdat Ford al de RS naam had en dat daarom dit is gedaan.

Wie het weet mag het zeggen. Ik vind het allemaal prima.

De 180PK bevallen me goed (toekomst zal wel chippen worden) en de Split-r heeft zijn plaatsje ook al gevonden. Verder nog geen bijzondere plannen alleen de spoiler een keer een nieuwe laklaagje geven dat is de enigste die wat verkleurt is.


@ ralleygolfdriver

Zou het dus mogelijk zijn een andere spiegel te monteren die wel de zefldimmende functie heeft??
Reply With Quote