View Single Post
  #1  
Old 20-01-2021, 21:29
beetlejuice150's Avatar
beetlejuice150 beetlejuice150 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2021
Posts: 4
Cool beetlejuice150 stelt zich voor

Hallo allemaal!

Mijn naam is Paul, mijn nickname in de 'keverscene' is Beetlejuice. Ik had vanaf 2006 al een account op keversite.nl van Aartjan, maar die is al een paar jaar verdwenen. Daarmee is een schat aan informatie verloren gegaan. Duizenden technische topics zomaar weg. Inmiddels is het aantal keverhobbyisten ook aardig uitgedund, vrees ik. Je zou verwachten dat Keverclub Nederland zo'n site wel zou beheren, maar die hebben het kennelijk te druk met andere dingen. Wel fijn dat deze site er is.

Op youtube heb ik een kanaal met 200 klassieke commercials over de volkswagen kever. Die vind je hier: https://www.youtube.com/c/beetlejuice150/videos

Ik heb heel wat verschillende kevers gehad. Na 5 jaar zonder kever kocht ik mijn huidige vorige maand bij VW Classics in Someren. Het is een 1200L uit 1977. Niet zo bijzonder oud, maar wel in zeer goede staat. Hij is in het verleden body-off gerestaureerd en dat zie je goed. Hij staat nu in de garage te wachten op het voorjaar. Ik vind iedere kever eigenlijk mooi, maar heb een voorkeur voor de versies met een stalen dashboard. De Mexico-kever en de 1303 vind ik daarom minder fraai.


Paul


Reply With Quote