View Single Post
  #38  
Old 01-01-2014, 16:16
Andrew Habraken Andrew Habraken is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 50
Default

Zo.........weer ff niets van me laten horen maar fase 1 is volbracht: Motor is opgebouwd
En met kabelboom getest (eerder door Jan Seegers getest en goed bevonden) Na 2 keer
Starten sloeg deze aan en liep meteen als een zonnetje. Geen storingen gemeten via de
"Check Engine" dus dat was een pilsje waard. Alleen bij het aanslaan van de ventilator
Ging de motor wat staan te dansen maar dat moet vanzelf overgaan gezien het te maken
Heeft met het te lang stilstaan van het blok.
Nu wil ik beginnen met het koelsysteem en daar heb ik wat vragen over en misschien dat
1 van jullie mij daar wat advies in kan geven. Welke maat aan koelleiding is een beetje
Gangbaar. Ik zit zelf te denken aan alu- leiding van 35mm uitwendig (inwendig 32mm)
Tevens wil ik mijn radiateur onder mijn voorbumper plaatsen en gezien ik maar een
Hoogte kwijt kan van 250mm, gaat dat nog spannend worden. Na lang speurwerk ben ik
Bij een radiateur terechtgekomen van een alfa romeo (alfa 33 905 type's van voor bj."90) deze hebben namelijk een blokmaat van 570x248x40. Ik wil het hier mee gaan proberen
Maar misschien is er iemand met een beter idee?
Reply With Quote