View Single Post
  #37  
Old 20-04-2020, 12:02
palla palla is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 187
Default

Even een update. De afgelopen tijd flink bezig geweest om de auto verder te krijgen.
Inmiddels is het remsysteem gereed. Ik heb voor en achter goodridge staalflex remleidingen geplaatst. Helaas zijn de originele nippels kapot gegaan en heb ik ze moeten fixen met een stukje koperpijp en knelkoppelingen. Nog niet eerder gezien, maar het werkt wel zo.

Waar ik flink mee bezig ben geweest is het pasmaken van de rolkooi. Ik heb deze jaren geleden ooit gekocht en volgens mij kwam die uit een golf 2 cabrio. De rolkooi was dan ook te hoog en ik heb hem een stuk moeten inkorten. Dat het een schroefkooi is heeft er niet makkelijker op gemaakt. Het was noodzakelijk om ophangpunte te maken. Momenteel zitten die erin, maar ik ben in dat proces een hoop geroeste plekken in de bodem tegen gekomen. Alles is nu dichtgemaakt d.m.v. lassen / plaatwerkherstel. Het zit allemaal onder de stoelen dus uitendelijk zie je er vrij weinig van.

Daarnaast heb ik
-Een km teller kabel gekocht voor de 02A bak (die overigens wel erg lang is).
-Dashboard geplaatst (tellerunit moet nog, en kabels bij contact ook nog).
-Deze week maak ik de bodem klaar. Verf de binnenkant met hammerite en bekleed het daarna. Dan gaat de kooi erin en de sparco stoelen. Grappig is dat de achterbank met deze rolkooi nog past, dan kunnen er dus ook nog passagiers mee:P
Reply With Quote