Thread: Golf rallye
View Single Post
  #49  
Old 18-03-2015, 13:38
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Tja, het zijn niet mijn woorden, en die domme opmerking over 'de top' net zo min, daarom keur ik die ook af. Inderdaad onvoorstelbaar dat mensen zich zo durven te profileren. Maar schijnbaar moet je dan je opmerkingen toch wat beter formuleren, in eerste instantie ging het hier nergens over motorsport gerelateerde projecten en als ik dat dit lees dan vind ik dat toch een aparte gedachte gang.

Uitspraak:
Quote:
Originally Posted by Misha
voor 25k kun je heel wat Golf (laten) bouwen of kopen.
Reactie:
Quote:
Originally Posted by skywalker38
@Misha,voor 25.000 kun je bar weinig laten bouwen
Dat je hierop terugkomt is prima en ik ben blij dat je er niet echt zo overdenkt als dat bovenstaande reactie doet vermoeden.. enfin.


Dus het gaat dan nog om dezelfde discussie waar we al 10 keer mee gestart en gestopt zijn. Als er een bal geld in een auto zit wil je hier wat van terug zien. Dat geldt voor Jan zijn Rallye, Pietje zijn Impreza, Mijn 16v en Hansje zijn 1.3 op BBS RM. Dit staat los van Vibratech steunen, Happich raampjes of een waar je een motor laat bouwen. Je moet alleen die ene treffen die het geld ervoor over heeft. Dat is volgens mij de conclusie die al een x aantal keer getrokken is en die niet anders is dan mijn mening hierover sinds jaar en dag.

Weet nog dat ik vroeger altijd voor gek werd verklaard toen ik een Jetta 1.6 met een paar leuke wielen aanbood voor 2750, maar ik raakte ze wel allemaal kwijt. Dat is (buiten de bedragen om) niks anders als wat er nu gebeurd. In dat discussietopic waar ik net naar linkte zag ik nog een laatste reply (die ik eerder denk ik gemist heb) van M1974 die mijn manier van hobby'en eigenlijk perfect samenvat.

Quote:
Originally Posted by M1974
Interessante discussie hier.

Mijn mening.
Ik denk dat Ken gewoon heel veel geld heeft gestoken in een project waarvan je het bedrag bij verkoop nooit weer ziet. (Veel geld zit in onzichtbare, niet zeldzame delen). Voor zijn wagen zal het moeilijk zijn een koper te vinden die zijn vraagprijs wil betalen.

Misha daarintegen kent het spelletje van vraag en aanbod. De meeste projecten die ik van hem gezien heb zijn allemaal opgebouwd met gewilde stukken die het samen een mooi OEM+ geheel maken. Dit spreekt heel veel mensen aan. Dus de kans dat er iemand komt die hier het gevraagde geld voor over heeft is veel groter.
Met een dikke 20VT zou deze auto nog gewilder zijn, maar veel duurder om te bouwen, terwijl je er niet meer voor kunt vragen, want dat betaald de "markt" gewoon niet.
In mijn ogen doet Micha zijn projecten financieel gezien heel slim. Zo kun je steeds nieuwe projecten blijven bouwen zonder er al te veel op toe te moeten leggen
__________________
www.dubclub-online.nl
Reply With Quote