View Single Post
  #40  
Old 21-11-2015, 23:42
Wouter42's Avatar
Wouter42 Wouter42 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,504
Default

Ja zijn inderdaad weer woeste plannen met dit apparaat, hopelijk kan ik deze keer wat meer waar maken haha. Heb nu in ieder geval mijn HBO diploma op zak en een baan, dus dat moet goed komen! En ja rood blijft gewoon mijn favoriete kleur!

Toen ik de Golf net had opgehaald was die nog iets aan de doffe kant, zoals op onderstaande foto te zien:




Vandaag door een vriend van mij grondig aan laten pakken! Eerst met een klei steen over de auto geweest om de poriƫn van de lak leeg te halen, vervolgens geheel gepolijst en afgewerkt met een sealing. Net op de A50 de ruitenwissers in de stromende regen niet aan gehad.

Tijdens het polijsten:



Resultaat:






Resultaat mag er best wezen al zeg ik het zelf! Natuurlijk zie ik nu een hoop dingetjes in de lak, paar deukjes in de linker deur en motorkap, steenslag aan de voorkant en wat kleine barstjes in de lak van de achterbumper.

Verder ook nog eventjes een klein ritje gemaakt om een V6 stabilisatiestang op te halen:



Vandaag nog twee nieuwe koppelstangetjes gehaald, meer volgt zodra die er onder zit!
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15
Project: VW Golf 1.8t GTI '99
Reply With Quote