View Single Post
  #24  
Old 12-11-2014, 10:32
Wouter42's Avatar
Wouter42 Wouter42 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,504
Default

Knipperlichten doen het perfect John! Moest alleen even mijn originele stekkertjes eraan solderen, maar dat was zo gedaan.

Topic is een beetje dood, niet veel spannends aan de Golf gebeurd. Wilde hem eigenlijk weg doen en weer een Golf 3 VR6 of een Golf 4 gaan rijden, maar dat is toch net allemaal wat duurder in de maand.

Laatste tijd vooral wat onderhoud gedaan, nieuwe distributie, waterpomp, dynamo, v-snaar, achterwiellagers en remcilinders, noem maar op. Ronal Turbo velgen zijn weer weg, deze week een mooi setje BBS RS 772 ophalen.

Hier een nieuwe waterpomp, dynamo en thermostaat:



Nieuwe distributie:



Omdat de moeder van een maat van me met haar auto de mijne had geraakt bij het inparkeren, waarbij de voorbumper beschadigd raakte, heb ik een nieuw setje bumpers op de kop kunnen tikken. Bumper was aan de andere kant al een keer geraakt, nog voordat ik hem kocht. Hierdoor zat de grill er niet goed in. Eindelijk op kunnen lossen!





Knipperlichten zitten er inmiddels ook in, mooie oranje deze keer. Achterbumper ook maar meteen vervangen voor een exemplaar zonder trekhaak:



Lekker suf op de staaltjes.. binnenkort maar wat nieuws scoren!
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15
Project: VW Golf 1.8t GTI '99
Reply With Quote