Thread: Golf 1 1974
View Single Post
  #15  
Old 19-12-2004, 11:12
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Quote:
Originally Posted by Golf1976driver
voor zijn leeftijd is hij nog wel goed. De vorige eigenaar Cor uit de buurt van Venlo heeft de auto op aanraden van mij binnen 10 maanden laten keuren. daar ik verwacht dat hij de volgende keer niet zo gemakkelijk door de keuring komt. Hij liet de auto bij de kwik niet fit keuren. Tevens is het type nummer op kenteken deel I en II verschillend. Dat gaf in het verleden al heel wat problemen met de RDW. De rechterveer poot is aan de binnenzijde al een paar keer voorzien van een stuk plaatijzer. De binnenzijde bij de tankhals is ook niet best. Ik zal wat fotos plaatsen die ik eerder dit jaar van de auto heb genomen.


Daarom, voor zijn leeftijd nog wel goed. De binnenkant van de veerpoot heb ik gezien, de vulhals ook. Wat is het probleem? Dat zijn dingen waar een Golf uit 83 nog last van heeft, kan ik niet wakker van liggen en het valt al helemaal in het niets bij de historische waarde van deze auto. Het is een zeldzaam ding, ja al helemaal in deze staat (waar praten we nou over? kleinigheden!). Zal me geen dag kosten om deze auto APK klaar te krijgen. Vind het een beetje jammer dat je zo'n toon aanslaat (ook refererend aan het fotoalbum).
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote