View Single Post
  #23  
Old 10-02-2010, 13:12
mverh85's Avatar
mverh85 mverh85 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 927
Send a message via MSN to mverh85
Default

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Ik heb al jaren dell en heb altijd next bussines day garantie en nog nooit meegemaakt dat ik iets moest opsturen, komt netjes montuer van Getronics bij je langs.

Wat betreft garantie is dat je eht altijd nodig gaat hebben net voor of net na het vervallen van de garantie termijn of helemaal niet.
Neem wel de juiste garantie ook al ben je bij wet beschermt, je gelijk halen is een stuk moelijker je bent namelijk niet meteen geholpen.
1 tip, bel altijd voordat je gaat bestellen bij Dell, dan krijg je de prijs altijd wel omlaag (scheelde mij toen 450 euro op een pc van 3000 euro)



Inderdaad , ik heb zelf jaren bij Dell gewerkt op de notebook afdeling.
Het enige wat ik ga zeggen is dat het prima producten zijn en wil je er lang plezier van hebben neem er dan een NBD garantie bij . Next busines day garantie betekend dat ze de dag nadat het product voor storing is aangemeld er dus de volgende dag een monteur zal komen om het probleem op te lossen. Uiteraard allemaal garantie werk. Heb daar heel wat meegemaakt dus vergeet die extra garantie niet te nemen.
Ook is er nog een complete care garantie (wordt ten allertijde iets vervangen) bv een gebarsten scherm, maar dan geld wel de regel; *zolang de schade niet is veroorzaakt door de gebruiker zelf *
Let iniedergeval goed op wat je extra erbij neemt en bel eventueel Dell zelf op en stel daar je vragen.
Veel voorkomend probleem bij dell notebooks, zijn de accus *gemakkelijk aan te melden mits je nog garantie hebt..*op een accu/batterij zit maar 1 jaar garantie!!!! dit omdat het een verbruiksartikel is.. let dus goed op met dit dan denk je 3 jaar garantie te hebben en dat is alleen voor het systeem zelf excl batterij/accu ook deze zijn meestal refurbished/ china meuk) en de laders(china meuk) en gaan vaak kapot
__________________
Scirocco II 1.6 GT 1984
Reply With Quote