View Single Post
  #13  
Old 05-09-2009, 13:38
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Ik word langzaamaan een beetje moe van het constant kopen van spiegels en motorkappen.

Ze voeren geen kloten uit! Als je ze nodig hebt en je belt ze geven ze niet thuis, en duurt het een eeuwigheid voor ze d'r zijn. Als je naar 't bureau gaat zit je uren te wachten voor een of andere agent in opleiding zonder typediploma een verbaal komt opmaken, en dat duurt dan ook weer uren voor 't klaar is. Vervolgens wordt daar ook geen donder mee gedaan, en de agent die het proces heeft opgemaakt geeft je verdomme van te voren al aan dat je je maar niet te veel hoop moet maken.

Vreemd, dat die sloperijen doorgaan. Enige dat ze kunnen, is boetes uitdelen voor fietsen door de stad, of fietsen zonder licht, of op de meest vreemde plaatsen gaan flitsen. Zolang ze hun quotum maar halen zonder er voor te hoeven werken.

En nu komt er een bejaarde man te overlijden omdat die pet langs te kant blijft staan kijken, en duidelijk niet doet wat ie moet doen, en moet ik maar niet zeuren... ze moeten gewoon eens doen waarvoor ze betaald krijgen, dat moet ik net zo goed. Geen werk, geen loon.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote